Η GPU του iPhone 5s "δοκιμάζεται" σε Benchmarks

iPhone 5s Benchmarks

Η Apple διαφήμισε αρκετά το νέο SoC της, με τον (64bit, duh) επεξεργαστή και την GPU του A7 στο iPhone 5s να προσφέρουν διπλασιασμό επιδόσεων σε σχέση με τον A6.

Είναι όμως αυτό αρκετό για να περάσει τις ναυαρχίδες του Android, με τον Snapdragon 600 και 800;

Τα πρώτα Benchmarks είναι ήδη διαθέσιμα για να εξετάσουμε την απόδοση του SoC.

Συγκεκριμένα στο Offscren 1080p test, (όπου έτσι μπορούμε να συγκρίνουμε πώς θα τα πήγαινε αν είχε οθόνη 1080p) κατάφερε να εμφανίσει 56 frames ανά δευτερόλεπτο.

Εξετάζοντας την απόδοση του SoC στα γραφικά το βλέπουμε να υστερεί έναντι υλοποιήσεων βασισμένων στον Snapdragon 800 με την Adreno 330.

  • iphone-5s-gpu-benchmark-1
  • iphone-5s-gpu-benchmark-2

Παρ' όλα αυτά η Apple έχει έναν ακόμα άσσο στο μανίκι της. Την χαμηλή ανάλυση της συσκευής της, που την βγάζει από την δύσκολη θέση!

Εξετάζοντας λοιπόν την απόδοση του κινητού στην οθόνη του, η οποία είναι ανάλυσης μόλις 1136x640 κατάφερε στο GFX Bench 2.5 να "βγάλει" 53 frames, ερχόμενο στα "ίσα" με το Z1 Honami (52.9fps) με τον Snapdragon 800 που έχει οθόνη υψηλότερης ανάλυσης (1080p).

  • gfx-bench

Συμπεράσματα για τα Benchmarks του iPhone 5s

Ο A7 είναι σίγουρα ισχυρό SoC, και σε απόδοση γραφικών τα πηγαίνει αρκετά καλά, υπολείπεται όμως του Snapdragon 800 με την Adreno 330, ο οποίος μπαίνει σε ναυαρχίδες εδώ και κάποιους μήνες.

Λαμβάνοντας υπ' όψην και την χαμηλότερη ανάλυση της συσκευής, μπορεί και εμφανίζει πολλά frames ανά δευτερόλεπτο, ακόμα και στα πιο απαιτητικά παιχνίδια.

Χρειαζόταν αυτό για το iPhone? Φυσικά και όχι. Σίγουρα δεν πρόκειται για το απόλυτο φορητό Gaming Machine για πολλούς λόγους, καθότι με την 4in οθόνη κανένας δεν θα μπορεί να απολαύσει τα παραπάνω πολύγωνα στα παιχνίδια.

Και αυτό φέρνει ένα ακόμα point, ότι αντί να βελτιώσουν την μπαταρία, βελτίωσαν κάτι που δεν θα μπορεί να γίνει αντιληπτό στο μέγεθος οθόνης της συσευής.

Γενικά η Apple κατάφερνε να ξεφεύγει με έξυπνους τρόπους τις άμεσες συγκρίσεις, είτε σε επεξεργαστική ισχύ είτε σε αυτονομία.

Η μικρή (σε διαγώνιο) και χαμηλής ανάλυσης οθόνη το έκανε να μην μπορεί να συγκριθεί "εύκολα" με κάτι.

Από εκεί και πέρα όμως, εξετάζοντας απλά την ωμή επεξεργαστική ισχύ, βλέπουμε ότι δεν μπορεί καλά καλά να ξεπεράσει τις ναυαρχίδες του Android που κυκλοφορούν σήμερα.

Αναρωτιόμαστε πώς θα καταφέρει να σταθεί έναν ολόκληρο χρόνο ως ναυαρχίδα, αν τώρα δεν μπορεί να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό. Ο χρόνος θα δείξει.

Κάντε Like το GreeceAndroid.gr στο Facebook!

Γίνετε μέλος της Ελληνική Κοινότητας του Android στο G+

aByte